Cuba libre en hutjes - Reisverslag uit Bávaro, Dominicaanse Republiek van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu Cuba libre en hutjes - Reisverslag uit Bávaro, Dominicaanse Republiek van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu

Cuba libre en hutjes

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg MarkDesiree

09 Oktober 2012 | Dominicaanse Republiek, Bávaro

Vandaag zijn we lekker bij het zwembad geweest! Omdat wij in het Sensimar-deel zitten van het resort, mogen wij gebruik maken van het zwembad dat exclusief voor die gasten beschikbaar is. Daardoor is het erg rustig en dat betekent dat er altijd voldoende plek is op een van de hemelbedden langs het zwembad. Ook komen de barmannen regelmatig langs om je te voorzien van een drankje naar keuze. Ik bestelde een Cuba Libre, een rum-cola, waarna Desiree mij eraan herinnerde dat het nog maar 10.30 uur was... Ach het is vakantie :-) Na een ochtend geluierd te hebben bij het zwembad (en diverse cocktails later) besloten we om te gaan lunchen en naar de hutjes te gaan die verderop langs het strand staan. Die hutjes vormen een soort van toeristisch marktje waar je allerlei prullaria en souvenirs kunt inslaan na de nodige onderhandelingen. Bij elk hutje willen ze je naar binnen lokken...zwaar frustrerend maar het hoort erbij. We gingen erheen met 50 USD en kwamen terug met 4 koelkastmagneten, een t-shirt, een hoed, een schelp als cadeau voor ons trouwen en 0 USD... Ook hebben we de nodige aanbiedingen voor allerhande excursies afgeslagen...geen zin in en waarschijnlijk way overpriced ;-) Na terugkomst even opgefrist en de nodige verbrandingen verzorgd door ze met afterburner (aftersun) in te smeren om daarna te gaan dineren. Er was vanavond blijkbaar n Mexicaanse avond waardoor er ander eten was dan normaal, namelijk Mexicaans ;-) Binnen een half uur waren we klaar en we zijn nu aan het bedenken wat we vanavond gaan doen. Mogelijk gaan we even naar het podium om te kijken waar die herrie vandaan komt die het ons elke avond lastig maakt om in slaap te vallen. Groetjes uit het warme Bavaro!

• 10 Oktober 2012 - 09:10

Sanneke:

Zo te lezen hebben jullie het daar ERG slecht. Vervelend hoor ;)

Veel plezier nog daar!!

X Sanneke

• 10 Oktober 2012 - 18:51

Jeroen En Gwenda:

Erg vervelend ja. Fijne vakantie daar.

• 11 Oktober 2012 - 09:24

Jan Veldman:

Fijn te horen dat jullie het naar je zin hebt, wij gaan nu van Cesky Krumlov naar Vraz
    Geniet er maar lekker van en de groegen uit zonnige Tjechie
    JMPM