Sushi & Michael Jackson - Reisverslag uit Bávaro, Dominicaanse Republiek van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu Sushi & Michael Jackson - Reisverslag uit Bávaro, Dominicaanse Republiek van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu

Sushi & Michael Jackson

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg MarkDesiree

11 Oktober 2012 | Dominicaanse Republiek, Bávaro

Gisteren was een zwembadhangdag. Rond het zwembad staan heel veel bedjes maar ook hemelbedden! Wij azen op een hemelbed elke keer, en tot nu toe ook nog elke keer geluk gehad. Je hebt dan ook veel schaduw door het hemelbeddakje. Dat is wel lekker om niet levend te verbranden hier.
De avond was wat anders dan andere avonden. De stroom was even uitgevallen op het hele resort!! De lobby en de restaurants waren allemaal heel donker en ook in alle kamers was geen stroom. Je zag een beetje iedereen op hun balkon rondhangen en naar buiten gaan, er was alleen geen paniek dus denk dat het veel vaker gebeurd ;-)
We wilden iets eerder het restaurant binnen zijn om foto's te maken van een onaangeroerd buffet, en bij binnenkomst werden we onthaald door een applaus van het personeel, die in een rij tegenover elkaar stonden. Blijkbaar doen ze dat elke dag zodra ze open gaan en het nog rustig is, maar wij zijn nooit zo vroeg.
Het buffet blijft een hele happening. Elke ober heeft zijn eigen ruimte en geeft je drinken, haalt je bord weg en als je pech hebt elke keer je stoel voor je aan wil schuiven. Dit keer geen thema, maar wel heel veel sushi om op te eten.
Het blijft bizar om te zien hoeveel eten mensen op hun bord leggen, soms hebben we het idee dat we gewoon in Duitsland zijn, omdat we zoveel duitse mensen horen. De amerikanen pik je er ook zo uit trouwens.
Eergisteren waren we naar het podium geweest om een hyperactieve donkere man elke keer te horen over een 'Michael Jackson Show!' Dus gisteren maar wezen kijken.
Opzich leuk om te zien, maar ook weer niet adembenemend spectaculair!
Toen we in de open lucht zaten voelden we ineens druppels, en de meeste weten dat het ook ineens om kan slaan in een heftige bui, wij zijn toen ook maar onder een afdakje gaan zitten, maar het viel mee, een klein buitje.

Vandaag gaan we naar het strand voor de afwisseling, onze eigen palmboom kiezen en er lekker de hele dag er onder hangen.