Antwerpen centrum - Reisverslag uit Antwerpen, België van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu Antwerpen centrum - Reisverslag uit Antwerpen, België van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu

Antwerpen centrum

Blijf op de hoogte en volg MarkDesiree

29 Maart 2013 | België, Antwerpen

Rond 14:00 kwamen we bij ons hotel aan, onderweg was er toch nog een kleine file. Na het inchecken snel de kamer bekeken, schoon, stijlvol maar er hangt een apart luchtje in de badkamer en er mist een stuk verf op 1 muur. Ook is er enkel glas en hoor je de auto's voorbij rijden.
We zitten wel heel dichtbij het centrum en komen net terug van een wandeling door de stad. Er zijn alweer koelkastmagneten gekocht en een cadeautje voor Milan, die Disney store was echt super leuk om te zien en even in te zijn! Je voelt je weer heel even kind! Ik heb staan kwijlen bij de schoenen van Jimmy Choo en de jurkjes van Karen Millen. De Onze Lieve Vrouwe Kerk was ook druk, er was een mis aan de gang waar we hoorden: 'laten we nu gaan bidden' en toen zijn we maar weer gegaan.
De stad is mooi en op sommige plekken kan je echt zien dat het een oude stad is.
Morgen wil ik eigenlijk wel even naar het Diamant museum. Diamonds are a girls best friend, toch? Maar we kijken nog wel even wat er nog te doen en te zien is.
We liggen nu even uit te rusten op bed om te bedenken waar we zometeen gaan eten.