Dwarsligger - Reisverslag uit Jazīrat Umm Ajāwīsh aş Şughrá, Egypte van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu Dwarsligger - Reisverslag uit Jazīrat Umm Ajāwīsh aş Şughrá, Egypte van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu

Dwarsligger

Blijf op de hoogte en volg MarkDesiree

25 Maart 2014 | Egypte, Jazīrat Umm Ajāwīsh aş Şughrá

Ik (Desiree) heb al 2 boeken uit. Lui bij het zwembad liggen en niksen is zo lekker! Zijn jullie al jaloers? Hoeft niet hoor, wij hebben nog maar 2 dagen en dan gaan we weer naar huis.
Op schiphol had ik nog een boek gekocht een dwarsligger, ken je die? Heel anders lezen is dat en eigenlijk veel fijner! Het boekje is klein, past dus altijd overal in, leest lekker weg en houd fijn vast. Harlan Coben - verzoeking was zo spannend dat hij met 2 dagen van kaft tot kaft gelezen was.

Op het resort is een 'nieuw' restaurant geopend, gelukkig waren we er op tijd bij want het was binnen no time druk!! Le Marche, franse naam Italiaans eten.

Vandaag dus bij het zwembad gehangen, veel wind vandaag maar wel erg fijn hoor! Zo kan je de hele dag lekker blijven liggen wat ons wel opviel is dat het vrij onrustig in de lucht was, veel legervliegtuigen en straaljagers, buiten dat merken we hier verder helemaal niks. We hebben nog getwijfeld om naar Luxor te gaan maar de angst heerst toch een beetje, je weet gewoon niet wat je kan verwachten!
We gaan misschien ooit nog wel een keer terug en gaan dan alles wel bekijken. Dit was natuurlijk ook puur een relax vakantie!

Ohja! Gisteren eindelijk in zum kaiser gegeten! Erg lekker!! Senf eier, ei met mosterd, wat is dat lekker zeg! Is dat echt Duits?
Ik ben ook soory van verslaafd aan 1 bepaald 'toetje' een soort mini tartelette met een mix van pinda's en caramel! Die ga ik thuis zeker proberen na te maken! De toetjes zijn sowieso erg lekker, er is altijd wel gebak.

Tot snel!

• 25 Maart 2014 - 20:12

Tessa:

Wat fijn dat jullie zo genieten! !! Da toetje kom ik gauw bij jullie eten hihim geniet nog ff. Dikke knuffel Xxxxiesss

• 25 Maart 2014 - 21:53

Paula En Aanhang:

Blijft leuk jullie verhalen. Jammer dat het alweer bijna voorbij is he, maar als jullie dat mooie warme zonnetje nou meenemen hier naar toe, hebben we er samen nog wat aan, toch?! ;)
    Groetjes!

• 27 Maart 2014 - 14:43

Anoniempje:

Paula is een Liegbeest. Oersaai.