Nog een weekje - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu Nog een weekje - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu

Nog een weekje

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg MarkDesiree

17 Juli 2014 | Nederland, Arnhem

Over 1 week ben ik gewoon aan het inpakken. Wat moet je allemaal meenemen hè als je 23 dagen weg bent? Sowieso heel veel ondergoed en kleding want wassen onderweg kan wel, maar omdat we op sommige plekken maar echt 1 nacht zijn weet ik niet in hoeverre we dat ook echt gaan doen. Moest dus wat bijkopen om aan die behoefte te voorzien. *grijns* Shoppen is niet erg...

Afgelopen weken veel gelezen en tips gezien die wel belangrijk zijn, zo kunnen we bij aankomst bij een benzinepomp/supermarkt een tempex koelbox kopen en bij elke benzinepomp/motel en 'gratis' ijs in doen om drinken en of eten koel te houden. 4 Liter water per dag word aangeraden, dan mogen ze bij mij wel een infuus aanleggen, want drinken is niet mijn sterkte kant. Terwijl ik dit typ besef ik me ook dat ik nog niets gedronken heb. Ik lees ook op fora de tips en kleine trucjes om deze doorreis vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. Plastic zakjes zijn blijkbaar erg handig, en volgens picknicken die mensen overal want ze hebben het allemaal over kaas meenemen en vleeswaar.

Er word heel vaak aangeraden in m'n trotter boekjes om een hoedje te dragen, die ik dus niet heb. Een pet is helemaal niet mijn ding, ze zijn altijd te groot. Blijkbaar heb ik dus een klein hoofd. Daar moet ik dus nog wel ff naar kijken.

We worden donderdagavond opgehaald door Rob & Astrid om te gaan overnachten in CitizenM, puur voor 't feit dat het makkelijk is om 's ochtends niet meer te hoeven reizen en je zo naar Schiphol kan lopen, scheelt weer stress, file's en andere omstandigheden. Het is 25 Juli namelijk de drukste reis dag op Schiphol! Er word ook nog eens strenger gecontroleerd op de apparatuur die je meeneemt naar de VS dus ik moet ook nog eens 2 camera's en een iPad uit m'n tas trekken en ze aandoen om te laten zien dat ze werken.

Volgende week dus, heb een klein beetje vakantie kriebels.

Tot snel..

P.s: Schroom je niet om gewoon te reageren op de blog's! Dat vinden wij hartstikke leuk om te lezen!

• 17 Juli 2014 - 10:52

Chantal:

Het schiet al op! Succes met pakken en aftellen zussie!

• 24 Juli 2014 - 22:58

Tessa: