Las Vegas! - Reisverslag uit Bracken, Verenigde Staten van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu Las Vegas! - Reisverslag uit Bracken, Verenigde Staten van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu

Las Vegas!

Blijf op de hoogte en volg MarkDesiree

04 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Bracken

Dag 9

Vanmorgen ontbeten in het hotel. Lekker buffet. Allemaal getuigen hier, erg gezellig. Je voelt je meteen thuis. 1 zuster stelde ons meteen voor aan anderen.

Vannacht was er vrij veel wind. Het huilde echt, het ging zo hard dat t bijna eng werd.

Vandaag gaan we naar Las Vegas! Een rit van ongeveer 2 uurtjes.
Onderweg gestopt bij Hoover Dam. Die dam is echt gigantisch. Rond 1 uur waren we in Las Vegas. We konden niet inchecken dus we zijn maar alvast over de strip gelopen. De zon scheen eerst niet maar is later weer gaan schijnen. Het voelt net als een attractiepark om over de strip te lopen. Ik heb eindelijk een corn dog gegeten! Een soort worstje gefrituurd in een laagje deeg, ik vond het wel lekker! Ook de koelkastmagneten hebben we in de pocket.
We zijn nu in de kamer en we zitten aan de kant van het zwembad. De muziek knalt door de boxen heen. In een privédeel van het zwembad zijn namelijk een paar dj's aan het draaien. Laten we hopen dat het niet zo door gaat. Het uitzicht is wel mooi, we kijken op hotel New York, New York. Daar waren we net ook even doorheen gelopen.
We hebben helaas slechte wifi hier, dus dit lezen jullie waarschijnlijk later.

Hotel Tropicana zal niet veel verschillen van de andere hotels, je moet eerst door het casino om naar je kamer te gaan. De lucht in het casino is apart, ik kan het echt niet omschrijven maar het ruikt naar een soort zoetige parfum. Er schijnt extra zuurstof in te zitten zodat je opgewekt bent en je minder moe voelt zodat je langer door kunt gokken! Er hangen ook geen klokken en er mag ook binnen gerookt worden(!).
Deze eerste avond ook 'even' over de strip gelopen. Bij Bellagio wezen kijken, want die fonteinenshow moet echt mooi zijn. We stonden op een afstand aan de overkant want er waren zoveel mensen. We hebben ook wel een tijdje staan wachten voor het begon. Het is heel mooi, maar t stelt niet zo heel veel voor (duurt maar een paar minuten). We hadden juist meer spektakel verwacht. Misschien is het indrukwekkender als je dichterbij staat en de muziek ook beter hoort.
De mensen die hier rondlopen, bizar! Heel Las Vegas is trouwens bizar. Het doet een beetje denken aan Times Square maar dan keer 100 en meer nadruk op geld, drank en seks. Echt Sin City dus.

Nu weer op de kamer en morgen gaan we wat later ontbijten, lekker uitslapen!

Dag 10

Over 14 dagen zijn we weer thuis! Nee grapje, daar wil ik nog niet aan denken hoor!
Net het ontbijtbuffet in hotel Excalibur (Middeleeuws kasteel) gegeten, en meteen een day pass gedaan. Dan mag je voor $36 pp de hele dag onbeperkt gebruik maken van de buffetten van Excalibur en Luxor (hotel in de vorm van een piramide). Astrid en ik hebben om 4 uur vanmiddag een manicure afspraak! Yay! Maar nu gaan we eerst naar de shopping outlet. De zon schijnt niet en de kans op regen is hoog. Wij zoeken het dus droog.
De outlet leek wel wat op centrO in Oberhausen. We hebben wel 2 paar all stars gescoord en een leuke polo voor Milan. En een vest voor Mark en Rob. Daarna nog ff van t lunch buffet gebruik gemaakt maar dan in Luxor, wat een gigantisch hotel is dat! Je kijkt vanaf de begane grond tegen het dak aan van de piramide en er schijnen 9 boeing 747's onder te passen! Teveel gegeten, ik heb nu nog geen trek. De zon is weer onder gegaan en we zullen vast zo nog wel ff over de strip lopen. Morgen gaan we hier weer weg. Door naar de volgende bestemming.

Tot snel..

• 04 Augustus 2014 - 20:53

Gwenda:

Gelukkig is het niet 'What happends in Vegas stays in Vegas' ;) leuk om een beetje mee te krijgen hoe Vegas is! Heb je naast de All stars nog meer gescoord?

• 04 Augustus 2014 - 22:32

Sanneke:

Mooi verslag weer!! Mis jullie!