Bethel & Lion King - Reisverslag uit Harsenville (historical), Verenigde Staten van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu Bethel & Lion King - Reisverslag uit Harsenville (historical), Verenigde Staten van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu

Bethel & Lion King

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg MarkDesiree

22 Mei 2013 | Verenigde Staten, Harsenville (historical)

Ontbijt: Chocolate pancakes! Ik moet wel zijn aangekomen deze vakantie, hoeveel we ook gelopen hebben.
Vanmorgen: Bethel bezoeken, helemaal met de metro naar Brooklyn (dus onder het water door! brr, tunnel) En er zat een zuster in de metro en ze was haar Jeremia boekje aan het bestuderen, waardoor mijn schoonmoeder er meteen naar toe liep en zei: I'm your sister!

Naar het gebouw gelopen, en het was vandaag echt super warm. Eenmaal binnen was het echt druk en moesten we wachten op een guide, bleek dat er te weinig engelse gidsen waren. Say what? Joed heeft ons de snelle tour gegeven samen met 3 zweedse meiden en een duits stel. Na afloop liepen we samen met de Zweedse meiden de Brooklyn Bridge over, richting pier 17, waar ik een t-shirt heb gekocht voor Chantal en 1 voor mezelf, want het was zooooo warm, zweet op de rug. Tijdens onze wandeltocht leerde we ze een beetje kennen en vroeg ik wat hun plannen waren en of ze mee wilden naar de 9/11 memorial, wat ze wel wilden en zijn ze eigenlijk de rest van de dag blijven hangen. We zijn na de memorial watervallen, wat ook erg indrukwekkend is trouwens, gelopen naar Wall street, ik weet niet waarom maar had me er meer bij voorgesteld. Je zag ook nog dat orkaan Sandy veel verwoest heeft en veel zat dicht of ze waren het nog aan het opknappen.
Na wall street gezien te hebben zijn onze wegen weer apart gegaan en heb ik email adressen uitgewisseld. Geleerd dat wij altijd 3 zoenen geven bij afscheid! Haha, wij gaan dus morgen weer naar huis en hun waren net aangekomen, helaas voor ons.

Om 19:00 uur hadden we nog wat voor de boeg. The Lion King! Erg mooi weer, ik was ooit al eens in Scheveningen geweest. Engels is toch mooier, als je dan naar buiten komt na zo'n indrukwekkende show sta je weer midden op Times Square in een zee van licht.

We wachten nu op de rest want die moeten nog terug komen van Times Square, om op onze laatste avond nog wat te gaan drinken.
Het nieuws op de tv gaat continu over de orkaan die geweest is in Oklahoma.

We gaan nu in de bar wat drinken, dus ik hoop morgen nog wat te kunnen posten hier! We vertrekken met de shuttle om 13:30 locale tijd hier.

• 22 Mei 2013 - 07:30

Idis:

Lion King, engels talige musifals zijn inderdaad meestal mooier! :-) veel plezier nog voor de resterende tijd!

• 22 Mei 2013 - 10:20

Daisy:

Jeetje Dees, wat is dat snel gegaan zeg! Maar het klinkt allemaal super! Ik ben benieuwd naar de foto's! En helemaal gelijk, ik vind Engelstalige musicals ook leuker :)

• 22 Mei 2013 - 11:30

Paula Van Schaik:

Oh nu al voorbij, wat jammer, maar wat hebben jullie veel gezien en beleefd!
    Een hele fijne veilige vlucht naar huis gewenst!