Het komt dichterbij - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu Het komt dichterbij - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu

Het komt dichterbij

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg MarkDesiree

30 Juni 2014 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Over 4 weken zijn we er al.
Gisteren nog de laatste vakantie bespreking gehad, want aankomende weekenden zijn zo druk dat we er anders geen tijd voor hebben. Onze reispapieren zijn in ieder geval binnen! Alle vouchers zitten erbij en informatie, koffer labels. Erg leuk om te zien dat het echt is, kan het nog altijd niet helemaal bevatten. Het vakantie schema is bijna klaar, nog even wat laatste aanpassingen. Hadden ineens een dag minder in San Francisco en een dag langer in LA, dat moet ik nog ff aanpassen.
We hebben afgelopen zaterdag maar onze internationale rijbewijzen opgehaald, het was echt super druk bij de ANWB, maar ze zijn binnen! We mogen rijden in de USA. Wel stom dat hij maar 1 jaar geldig is.

Ik ben alvast weer begonnen met wat lijstjes te maken, wat ik absoluut niet mag vergeten en wat ik nog moet kopen. Gelukkig hebben ze in Amerika ook alles en meer ;-)

Voor mij staat er niet alleen een vakantie voor de boeg maar ook een afscheid.
23 Juli neem ik afscheid van mijn werk en collega's, 2 dagen later gaan we op vakantie. Ik kijk uit naar de vakantie maar zie er wel een beetje tegen op om afscheid te nemen na 5 en half jaar.

Tags: usa, amerika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Driebergen-Rijsenburg

United States of America!

Rondreis door West-USA met Mark, Rob & Astrid

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2014

Hollywood & Universal Studios

14 Augustus 2014

Pismo Beach & Santa Monica

12 Augustus 2014

SF & Monterey

09 Augustus 2014

San Francisco

08 Augustus 2014

Yosemite NP
MarkDesiree

Onze reizen vanaf dat we getrouwd zijn!

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 33094

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

United States of America!

27 April 2014 - 04 Mei 2014

Praag

20 Maart 2014 - 27 Maart 2014

Egypte

07 September 2013 - 21 September 2013

Frankrijk!!

17 Mei 2013 - 22 April 2013

New York!

29 Maart 2013 - 31 Maart 2013

Citytrip Antwerpen

02 Maart 2013 - 09 Maart 2013

Wintersport Brixen im Thale

07 Oktober 2012 - 17 Oktober 2012

Huwelijksreis!

Landen bezocht: