Dag 1. Deel 1 Detroit Airport - Reisverslag uit Romulus, Verenigde Staten van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu Dag 1. Deel 1 Detroit Airport - Reisverslag uit Romulus, Verenigde Staten van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu

Dag 1. Deel 1 Detroit Airport

Blijf op de hoogte en volg MarkDesiree

25 Juli 2014 | Verenigde Staten, Romulus

Dag 1

Om 4:00 ging de kamer wekker, BAM licht aan! Om 4:45 beneden afgesproken om naar Schiphol te lopen. Wij (Mark&Desiree) waren iets te laat, paar minuten. Snel zelf inchecken en de koffer ook zelf inchecken.
We moesten naar gate E9 en hebben ervoor nog even wat gegeten. Om 6:25 begonnen ze al met boarden. Allemaal vragen en hoppa door de bodyscan.
Toen we aan 't wachten waren om echt erin te kunnen kwam ik erachter dat ik (Desiree) ineens op stoel 51F zat terwijl de rest op 55 B/C/D
Ohjee, paniek! Ik kan heel slecht tegen een 'verandering' vooral als je het idee hebt dat je toch bij elkaar zou zitten en dat ineens niet het geval is. Dan maar gewoon slikken en toch op die plek gaan zitten. Ik zag mark en de rest aan komen wandelen en zag dat we echt heel erg uit elkaar zaten. Gelukkig zat er een hele aardige man naast Mark die heel graag wilde ruilen! Ik zei tegen hem: thank you so much. En hij: no, thank you. I wasn't looking foward sitting in the middle anyway. Dus ik zit nu naast Mark met aan de andere kant van het pad Rob&Astrid. (En naast mij iemand anders) We zijn inmiddels in de lucht en hoorde net dat we over Schotland gaan, klein stukje over Groenland, Canada en vervolgens landen in Detroit. Delta heeft trouwens echt een heel grappig instructiefilmpje tijdens het taxiën. Nog 7 uur en 19 minuten tot aankomst.
Ik ga even een filmpje uitzoeken en wachten op mijn ontbijt ;-)

2 films, ontbijt en een snackbox later moeten we nog 1:41 tot aankomst. Je krijgt hier ook soort warme doekjes tijdens de vlucht, net als bij de chinees.
Mark heeft Captian Philips gekeken en Monuments Men en ik The other woman (aanrader!) en Breakfast at Tiffany's .

Weer eten, nu weer een broodje en een ijsje. Zoveel eet ik echt niet op een dag, en de dag is eigenlijk hier pas net begonnen. Terwijl het toch al 15:13 is.

Denk dat we zo de landing in gaan zetten.

We zitten weer te wachten op onze bij de volgende gate A70 en volgende vlucht, DL1821 verder ging alles voorspoedig!

Over 10-15 min boarden!!

Tot snel...

  • 25 Juli 2014 - 18:11

    Tessa:

    Spannend. Succes met jullie volgende vlucht♥♥♥

  • 25 Juli 2014 - 20:01

    Jeroen:

    Goede reis he!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Romulus

United States of America!

Rondreis door West-USA met Mark, Rob & Astrid

Recente Reisverslagen:

16 Augustus 2014

Hollywood & Universal Studios

14 Augustus 2014

Pismo Beach & Santa Monica

12 Augustus 2014

SF & Monterey

09 Augustus 2014

San Francisco

08 Augustus 2014

Yosemite NP
MarkDesiree

Onze reizen vanaf dat we getrouwd zijn!

Actief sinds 28 Juni 2012
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 33079

Voorgaande reizen:

25 Juli 2014 - 18 Augustus 2014

United States of America!

27 April 2014 - 04 Mei 2014

Praag

20 Maart 2014 - 27 Maart 2014

Egypte

07 September 2013 - 21 September 2013

Frankrijk!!

17 Mei 2013 - 22 April 2013

New York!

29 Maart 2013 - 31 Maart 2013

Citytrip Antwerpen

02 Maart 2013 - 09 Maart 2013

Wintersport Brixen im Thale

07 Oktober 2012 - 17 Oktober 2012

Huwelijksreis!

Landen bezocht: