Rainy day! - Reisverslag uit Harsenville (historical), Verenigde Staten van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu Rainy day! - Reisverslag uit Harsenville (historical), Verenigde Staten van MarkDesiree Stronks - WaarBenJij.nu

Rainy day!

Blijf op de hoogte en volg MarkDesiree

19 Mei 2013 | Verenigde Staten, Harsenville (historical)

Ontbijt: Bagel met Cream Cheese! Lekker!!!
Na het ontbijt waren onze plannen gewijzigd, het regende best hard en besloten om naar het museum of natural history te gaan. Dat stond ook in de planning dus hebben we wat verschoven. Na de lunch zouden we wel weer verder zien.
We stonden om ongeveer half 10 voor de deur en het zou om 10 uur open gaan. Jessica heeft voor ons in de rij gestaan en we hebben meteen de lift gepakt naar de bovenste verdieping om in tegengestelde richting te lopen. Dus bij de dinosauriërs was helemaal niemand!! Om 12 uur afgesproken bij de in- en uitgang en we gingen daardoor allemaal een beetje onze eigen weg.
Na de lunch bij de Subway regende het nog steeds! Dan maar naar Macy's, lijkt van mijn punt gezien uit heel erg op Harrods, veel dure kleding en super druk!! Ook hier zijn Mark en ik bij de bovenste etage begonnen. Ik moet wel zeggen, de banken zitten daar echt super lekker, het was zo lekker rustig daar. Eigenlijk waren we het beide vrij snel zat en hebben na ons Ben&Jerry ijsje besloten om Loehmann's tegenover het hotel nog even te bezoeken. Alles staat zo op elkaar en het lijkt allemaal oud dat we daar ook snel weer weg waren, nu liggen we lekker op bed in de hotel kamer om bij te komen. Vanavond om 19:30 uiteten!!

Tot de volgende blog...

• 19 Mei 2013 - 23:32

Sanneke:

Morgen wordt het vast mooier weer! X

• 20 Mei 2013 - 18:32

Tessa: